“ KRUIP IN DE HUID VAN JE KLANTEN 
  EN LEER HUN KLEED- EN KOOPGEDRAG KENNEN ” 
Home   |  Vrouw   |  Verkopen & verleiden   |  Feminine  

 Kijk voor actuele 
 modetrends op

Feminine


De vrouw in de stijlgroep Feminine weet veel over mode, kent de trends en vindt shoppen heerlijk. Zij bezoekt meerdere winkels, houdt van boetieks en scharrelt eigenlijk overal binnen, van jeanszaak tot keten. De 9-Straatjes en de Haarlemmerstraat in Amsterdam, met een variatie aan winkels en horeca, zijn goede voorbeelden van wat voor haar het perfecte winkelgebied is.

Stopkracht
Als je klant iemand is die overal binnenstapt, is het extra belangrijk dat je winkel stopkracht heeft. Maak in je etalage een duidelijk statement; één helder verhaal geconcentreerd rond must haves. Accessoires zoals een it bag, groot horloge of rijen armbandjes zijn er om het plaatje compleet te maken.
De Feminine vrouw zoekt in de winkel inspiratie om zelf een outfit samen te stellen. Zij shopt vooral losse items en must haves, dus die moeten in de winkel te vinden zijn. Eenmaal enthousiast voor een merk zal ze dit lang trouw blijven

Lees verder
 

Maak een duidelijk fashion statement compleet met accessoires.

De Feminine-vrouw houdt van de combinatie vrouwelijk én stoer.

Winkels waar je meer kunt kopen dan alleen kleding vallen in de smaak.

  E-mail deze pagina  |    Print
Naar boven