“ KRUIP IN DE HUID VAN JE KLANTEN 
  EN LEER HUN KLEED- EN KOOPGEDRAG KENNEN ” 
Home   |  Vrouw   |  Over ons   

 Kijk voor actuele 
 modetrends op

Over ons


Ken je klant in de mode’ is opgezet door de commissie mode van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD) en wordt nu beheert door brancheorganisatie INretail (www.inretail.nl).
INretail is ook verantwoordelijk voor de sites www.indemode.nu , www.reachindemode.nlwww.perscentrummmode.nl en www.indemodetrends.nl
Neem voor vragen over 'Ken je klant in de mode' contact op met projectleider Harry Bijl: harry@indemode.nu


Marktonderzoeksbureau GfK
Marktonderzoeksbureau GfK is samen met Max Dekker verantwoordelijk voor het Stijlgroepen onderzoek. Op ‘Ken je klant in de mode’ staan de hoofdlijnen uit het onderzoek. Meer gedetailleerde informatie over merken, winkels, oriëntatie- en koopgedrag staat in de complete rapportage die besteld kan worden. De gegevens uit het onderzoek kunnen daarbij verder worden toegespitst op uw persoonlijke vragen en businessmodel. Denk aan  vraagstukken over kansen in de markt, merkpositionering, marktaandeel (ook die van concurrenten), imago, prijsstrategie en (online) media inzet.

Bent u geïnteresseerd in het complete rapport, of wilt u in gesprek met GfK? Neem dan contact op met Gino Thuij via e-mailadres Gino.Thuij@gfk.com of telefoonnummer 0162-384 252.
Of neem contact op met Max Dekker: dekker@maxdekker.com, of 06 51131021.

Afbeeldingen en portretten
Het beeld op deze website is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Neem voor vragen contact op met het INretail, info@inretail.nl onder vermelding van ‘Ken je klant in de mode.’
  E-mail deze pagina  |    Print
Naar boven