“ KRUIP IN DE HUID VAN JE KLANTEN 
  EN LEER HUN KLEED- EN KOOPGEDRAG KENNEN ” 
Home   |  Vrouw  

 Kijk voor actuele 
 modetrends op

Damesmodemarkt in beeld


In het voorjaar van 2013 zijn ruim 600 Nederlandse vrouwen van 15 jaar en ouder uitgebreid ondervraagd over hun lifestyle, modestijl, oriëntatie en koopgedrag. Met deze informatie is de Nederlandse damesmodemarkt in kaart gebracht. Het resultaat is 6 stijlgroepen, met elk hun eigen specifieke kenmerken (klik op de stijlgroep voor uitgebreide info): Op ‘Ken je klant in de mode’ wordt het onderzoek toegelicht, net als de bijbehorende termen en begrippen (zie Zo werkt het). De verschillende stijlgroepen worden uitvoerig belicht (zie Stijlgroepen) en onderling vergeleken (zie Cijfers & Feiten). Tot slot zijn er handige tips en achtergrondinformatie om de verschillende stijlgroepen optimaal aan te spreken (zie Verkopen & verleiden).

  E-mail deze pagina  |    Print
Naar boven