“ KRUIP IN DE HUID VAN JE KLANTEN 
  EN LEER HUN KLEED- EN KOOPGEDRAG KENNEN ” 
Home   |  Vrouw   |  Cijfers & feiten   |  Visueel volume  

 Kijk voor actuele 
 modetrends op

Visueel volume


Zo jasje, waar ga jij met die mevrouw naartoe? Een product kan heel expressief zijn vormgegeven of juist heel ingetogen. In het onderzoek wordt dit visueel volume genoemd. Het verschil in visueel volume is in drie niveaus in te delen: stil, sprekend en luid. De ene stijlgroep is luider in haar productkeuze en -combinatie dan de andere. De stijlgroep Trendy durft op modegebied op te vallen. Je ziet daar dan ook een luid visueel volume. De stijlgroep Klassiek is juist heel ingetogen; het visueel volume is ‘stil’. De stijlgroep Ongecompliceerd zit daar met visueel volume ‘sprekend’ netjes tussenin.
Lees hier meer over de kenmerken die iemands kledingstijl bepalen.
 

  E-mail deze pagina  |    Print
Naar boven