“ KRUIP IN DE HUID VAN JE KLANTEN 
  EN LEER HUN KLEED- EN KOOPGEDRAG KENNEN ” 
Home   |  Man  

 Kijk voor actuele 
 modetrends op

De herenmodemarkt in beeld

 
Eind 2013 zijn ruim 500 Nederlandse manne van 15 jaar en ouder uitgebreid ondervraagd over hun lifestyle, modestijl, oriëntatie en koopgedrag. Met deze informatie is de Nederlandse herenmodemarkt in kaart gebracht. Het resultaat is 6 stijlgroepen, met elk hun eigen specifieke kenmerken (klik op de stijlgroep voor uitgebreide info): Op ‘Ken je klant in de mode’ wordt het onderzoek toegelicht, net als de bijbehorende termen en begrippen (zie Zo werkt het). De verschillende stijlgroepen worden uitvoerig belicht (zie Stijlgroepen) en onderling vergeleken (zie Cijfers & Feiten). Tot slot zijn er handige tips en achtergrondinformatie om de verschillende stijlgroepen optimaal aan te spreken (zie Verkopen & verleiden).
 

  E-mail deze pagina  |    Print
Naar boven